Spor

Amedspor maçında taraftar yasağı

Diyarbakır İl Spor Güvenlik Kurulu kararıyla 12 Ocak’ta oynanacak Amedspor - MKE Ankaragücü maçına misafir takım taraftarlarının girişi yasaklandı.

Abone Ol

HABER - Recep ÇALIŞKAN / Ali Çekdar KORKMA

Trendyol 1. Lig’in 19. haftasında 12 Ocak 2025 Pazar günü saat 16.00’da Diyarbakır Stadyumu’nda oynanacak Amedspor - MKE Ankaragücü maçında deplasman taraftarları tribünde yer alamayacak.

Diyarbakır İl Spor Güvenlik Kurulu tarafından alınan kararla birlikte, müsabakaya misafir takım taraftarlarının girişine izin verilmeyeceği açıklandı. Ev sahibi takım taraftarları ise biletlerini yalnızca Amedspor logolu Passolig kartlarıyla satın alabilecek. Karşılaşma günü Amedspor Passolig kartı olmayan taraftarlara bilet satışı yapılmayacak.

Bu kararın ardından iki takım taraftarları arasında sosyal medyada tartışmalar başladı. Ankaragücü taraftarları alınan karara tepki gösterirken, güvenlik gerekçesiyle verilen yasağın detayları henüz açıklanmadı.