Diyarbakır'ın Dicle ilçesine bağlı Değirmeli Mahallesi’nde köylüler piknikçilerin girişini yasakladı.
Mezopotamya Ajansı’nda “Doğal güzelliğiyle bilinen Ziğir, madde bağımlılarının mekanı oldu” başlığıyla yayınlanan haberin ardından bir araya gelen mahalle sakinleri, mahalle girişini taş ve tahtalarla kapatarak, “Köy içinde piknik yapmak yasak” uyarılı kartondan tabela astı.
Görüntüler sosyal medyada büyük tepki çekmişti.