Spor

Barikat İstanbul’dan Amedspor pankartı açıklaması

İstanbul’daki Boğaz Köprüsü’ne asılan Amedspor pankartının indirilmesine ilişkin açıklama yapan Barikat İstanbul taraftar grubu; “AMEDSPOR bayrağımızı gerekli kurumlardan aldığımız 2 günlük izin süresi dolduğundan ötürü kendimiz indirdik” dedi.

Abone Ol

İstanbul Boğaz Köprüsü’ne asılan Amedspor pankartıyla ilgili Barikat İstanbul taraftar grubundan açıklama yapıldı.

Barikat İstanbul taraftar grubundan yapılan açıklama şöyle:

“İstanbul'da, FSM Köprüsü'ne astığımız şanlı AMEDSPOR bayrağımızı gerekli kurumlardan aldığımız 2 günlük izin süresi dolduğundan ötürü kendimiz indirdik.

Sosyal medya trollerinin büyük Amedspor camiası ve ismi üzerinden prim kasmak isteyeceğini ve provokatif açıklamalar yapıp "bayrağı indirdik", "denize attık" tarzında açıklamaları olacağını biliyoruz çünkü gördük.

Halkımızdan ve taraftarımızdan ricamızdır bu tarz açıklamaları dikkate almayalım.”