Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır’da yılın ilk ASKOM toplantısı yapıldı

Diyarbakır’da, Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) 2025 yılının ilk toplantısı, Bismil Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirildi.

Abone Ol

İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Hakan Pamukçu’nun başkanlık yaptığı toplantıya, Hizmet Başkanları, Başkan Yardımcıları, İl Ambulans Servisi yetkilileri, kamu ve özel hastanelerin başhekimleri ile acil servis sorumlu hekimleri katıldı.

Toplantıda, acil servis hasta sevklerinin organizasyonu, yoğun bakım hastası transferi ve ildeki özel hizmet alanları gibi önemli konular ele alındı. Ayrıca, yapılan sağlık hizmetlerinin değerlendirilmesi ve gelecekteki çalışmalar için alınan kararlar üzerinde duruldu.