Güncel

26 Haziran Gelinim Mutfakta kim elendi? Gelinim Mutfakta 15 altın bileziği kim aldı?

Hafta içi her gün izleyicisini ekran başına kilitleyen Gelinim Mutfakta'da bir hafta daha sona erdi. 26 Haziran 2026 tarihli final bölümünde heyecan zirveye tırmanırken, günün yemeğini en iyi yapanlar ödüllerin sahibi oldu, en düşük puanı alan isim ise yarışmaya veda etti. İşte tüm detaylar...

Abone Ol

Geçtiğimiz günlerde Cemile, Tuğba ve Aysun'un çeyrek altın kazandığı haftada, final gününün sürprizi kim oldu?

Zorlu Final Menüsü: Adana Kebabı Mücadelesi

Haftanın son gününde yarışmacıların önüne gelen menü, ustalık gerektiren "Adana kebabı" oldu. Gelinler, kıvamı ve lezzetini tutturmanın oldukça zor olduğu bu kebap türünde en iyi performansı sergilemek için ter döktü. Gelinlerin hazırladığı tabaklar kayınvalideler tarafından tadılarak 1 ile 5 arasında puanlandı.

26 Haziran Puan Tablosu: Kim Kaç Puan Aldı?

Kayınvalidelerin ve sunucunun verdiği puanlar sonucunda günün tablosu netleşti. Final gününde 18 puan toplayan Tuğba, hem günün en yüksek puanını aldı hem de genel puan durumuna göre haftanın kazanan gelini oldu. Onu 17 puanla Aysun takip ederken, Ruken 16, Cemile ise 8 puanda kaldı.

Haftanın Birincisi ve Yarışmaya Veda Eden İsim

Tüm puanlar toplandıktan sonra yarışmanın en çok merak edilen sonucu açıklandı. Hafta boyunca istikrarlı bir şekilde yüksek puanlar toplayan Aysun, 15 altın bileziği koluna takarak haftanın en kârlı ismi oldu. Öte yandan haftanın en düşük puanını toplayan Ruken, rakiplerinin gerisinde kalarak elendi ve Gelinim Mutfakta stüdyosuna gözyaşlarıyla veda etti.