Eğil Belediye Başkanı Fırat Seydaoğlu, hayata gözlerini yeni açan her bebeğin geleceğe uzanan en kıymetli umut olduğunu söyledi. Seydaoğlu, "Eğil Belediyesi olarak, bu anlamlı yolculuğun ilk günlerinde ailelerimizin mutluluğuna ortak olmak ve "Hoş Geldin" demek için yenidoğan bebeklerimize sevgiyle hazırladığımız hediyelerimizi ulaştırıyoruz. Belediyeciliği sadece hizmet sunmak değil, sevince ortak olmak, zor günde destek olmak ve her güzel başlangıçta vatandaşımızın yanında durmak olarak görüyoruz.
Dünyaya merhaba diyen tüm miniklerimize sağlık, huzur ve bereket dolu bir ömür diliyor, ailelerimizi gönülden tebrik ediyoruz. Eğil'de her yeni hayat, hepimiz için yeni bir umuttur" dedi.