Hakları için 13 gündür açlık grevinde olan özel sektör öğretmenleri, eylemlerine ara verme kararı aldı. Özel Sektör Öğretmenleri Sendikası önünde yapılan açıklamada, bu kararın Ankara Valiliği tarafından NATO Zirvesi öne sürülerek açlık grevi dahil olmak üzere toplu eylem etkinliklerin yasaklanması nedeniyle alındığı belirtildi.

Burada açıklama yapan sendika MYK üyesi Rabia Arbaş, taleplerinin karşılanması için iktidara çağrı yaptı. Rabia Arbaş, "Eğitimin, eğitimcinin, öğrencinin geleceğini düşünmesi gereken; işveren derneklerinin temsilcilerini, Milli Eğitim Komisyonu üyesi vekilleri, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'i, Adalet ve Kalkınma Partisi Grup Başkanvekillerini çözüme çağırıyoruz. Çözüm için ısrarcıyız. Onurlu mücadelemizi, biriken gücü ve enerjiyi Temmuz ayının ortasına kadar memleketin dört bir yanına taşıyor; çözümün bu süre zarfında gerçekleşmemesi durumunda mücadelemizi aynı kararlılıkla muhataplara en yakın nokta olan Ankara’ya taşıyacağımızı tüm kamuoyuna bildiriyoruz" dedi.

Diyarbakır’dan siyasete mesaj: Kardeşlik güçlenmeli
Diyarbakır’dan siyasete mesaj: Kardeşlik güçlenmeli
İçeriği Görüntüle

Açıklama sloganlarla sonlandı.

Kaynak: HABER MERKEZİ