Çermik'te Bülent Aldağ isimli çiğköfte işletmecisi, ilçede eğitim ve öğretime destek olmak amacıyla, takdirnamesini getiren her öğrenciye , sayı sınırı olmaksızın çiğköfte dürüm ve ayran ikramında bulunacağını açıkladı.
Aldağ, ''İşimi severek yapıyorum. Öğrencileri kendi adıma eğitime teşvik etmek istedim. Onların başarılarını ödüllendirmek için böyle bir kampanya yaptım. Bizler ebeveynler olarak her zaman onların yanındayız'' dedi.