Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın İnter'i şampiyon oldu

Diyarbakır U17 Gençler Türkiye Şampiyonası'nda temsil eden Diyar İnter, Siirt'te düzenlenen grup müsabakalarında bölge şampiyonu oldu.

Abone Ol

HABER/Veli BALTACİ
Finalde Şırnak Petrolspor ile karşılaşan Diyar İnter, rakibini 4-2 yenerek, bölge şampiyonu olarak Türkiye finallerine katılma hakkını kazandı.
Diyarbakır'da 7 yıl önce, İtalya'nın köklü futbol kulübü İnter'den ilham alınarak kurulan Diyar İnter, altyapıya verdiği önemli futbol piyasasında adından sıkça söz ettiriyor.

Kuruluşundan bugüne istikrarlı bir grafik çizen Diyar İnter, Siirt'te elde ettiği şampiyonlukla başarılarına bir yenisini ekledi.