Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Mayıs ayı ihracat rakamını açıkladı. Bakan Muş, rakamın tüm zamanların en yüksek mayıs ayı rakamı olduğunu söyledi.

ABD-İran anlaşması ile gram altında yükseliş başladı
ABD-İran anlaşması ile gram altında yükseliş başladı
İçeriği Görüntüle

Bakan Muş, Mayıs ayında yüzde 14,4 artışla 21,7 milyar Dolarlık ihracat yapıldığını açıkladı.

Bakan Muş, "2023 yılı Mayıs ayında ihracatımız %14,4 artışla 21,7 milyar Dolar olarak gerçekleşmiştir. Bu, tüm zamanların en yüksek Mayıs ayı ihracat değeridir. İhracatımız büyümenin itici gücü olmaya devam edecektir" dedi. (sputink)

Muhabir: User 14