ÖZEL HABER/Güneş OCAĞA

Diyarbakır’da Dicle-Eğil yolu kavşağında yıllardır devam eden yol çalışmaları, tamamlanmayan 11 kilometrelik bölüm nedeniyle bölge halkının tepkisini çekmeye devam ediyor. Uzun süredir bitirilemeyen yolun ulaşımı olumsuz etkilediğini belirten vatandaşlar, çalışmaların bir an önce tamamlanmasını istedi.

Bakırhan’dan iktidara mesaj: Barış için somut adım atın
Bakırhan’dan iktidara mesaj: Barış için somut adım atın
İçeriği Görüntüle

Diyarbakır’ın Dicle Eğil Yolunda Bitmeyen Çile2

BÖLGE HALKI EKSPRES’E KONUŞTU

Gazetemiz Güneydoğu Ekspres’e konuşan yurttaşlar, özellikle kavşak ve çevresinde yaşanan trafik yoğunluğu ile bozuk yol şartlarının sürücüler için büyük risk oluşturduğunu ifade etti. Bölgedeki eksik çalışmaların kazalara davetiye çıkardığını dile getiren vatandaşlar, yetkililere çağrıda bulunarak yolun güvenli ve modern bir şekilde hizmete açılmasını talep etti.

Muhabir: Güneş OCAĞA